مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعون - پایگاه اطلاعاتی رسمی مدافعان حرم و جبهه مقاومت

مدافعون - مدافعان حرم

رفع الله رایة العباس
کلنا عباسک یا زینب
لن تسبی زینب مرتین
لبیک یا حسین
لبیک یا زینب
مدافعون - پایگاه رسمی مدافعان حرم

آخرین نظرات

۲۶۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حزب الله سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اقدام رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را محکوم کرد.

به گزارش ـ مدافعون ـ حزب الله لبنان به اقدام رژیم آل خلیفه در لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین واکنش شدیدی نشان داده است.

حزب الله ضمن محکومیت این اقدام آل خلیفه از مردم بحرین خواست تا مراتب خشم و اعتراض خود نسبت به سلب تابعیت روحانی برجسته شیعیان را اعلام کنند.

در ادامه بیانیه حزب الله آمده است که مقامات بحرینی با حماقت و گستاخی خود ملت بحرین را به سمت گزینه های سختی که پیامدهای ناگواری را به همراه دارد، می‎کشانند.

حزب الله اعلام کرد که جنایت جدید دولت بحرین، اوج حملات خشونت آمیز و اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه آحاد ملت را نشان می دهد.

رژیم آل خلیفه امروز دوشنبه 31 خردادماه تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم را به دلیل اعتراضات گسترده علیه رژیم لغو کرد.

جریان‎های مخالف رژیم آل خلیفه با صدور بیانیه ای برای همبستگی با آیت الله شیخ عیسی قاسم و در محکومیت اقدام سرکوبگرانه منامه، مردم این کشور را به تظاهرات در روز سه شنبه یکم تیرماه فراخواندند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
در پی سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم؛

بیانیه شدیداللحن "سردار حاج قاسم سلیمانی" خطاب به آل خلیفه

بازداشت غیر قانونی شیخ علی سلمان و دیگر رهبران سیاسی و دینی بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی، آل‌خلیفه را به این گستاخی کشانده تا حریم روحانی بر جسته و رهبر دینی شیعیان بحرین، حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را مورد تهدید قرار دهند.

به گزارش ـ مدافعون ـ «سردار قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی اقدام آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، بیانیه‌ شدید‌اللحنی صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مسلمان و مظلوم بحرین مدت طولانی و سال‌های مدیدی است تحت ظلم، تبعیض، بی‌عدالتی، تحقیر و اقدامات خشن، ضدانسانی و غیر قابل قبول آل خلیفه قرار گرفته‌اند.

این مردم نجیب و صبور به رغم فشارهای سنگین و برخوردهای نژادپرستانه آل خلیفه حتی دستگیری برخی از  رهبران سیاسی و دینی، به زندان کشاندن زن‌ها و کودکان و شکنجه خوفناک آنها، لغو تابعیت شهروندان، تضییع حقوق شهروندی و دهها جنایت دیگر، بدون دادن هر گونه بهانه ای به دست آل خلیفه بدنبال احقاق حقوق حقه خود بصورت مسالمت آمیز بوده و تشدید فشارها هرگز آنها را از این مسیر سلمی خارج نکرده است.

اما گستاخی آل خلیفه به جایی رسیده است که با نادیده گرفتن نجابت مردم و حرکت سلمی آنها و با استفاده از سکوت معنادار سازمان ملل، آمریکا و کشورهای غربی هر روز بر دامنه جنایات خود و ایجاد خفقان و فشار بیشتر بر ملت بحرین افزوده است.

بازداشت غیر قانونی شیخ علی سلمان و دیگر رهبران سیاسی و دینی بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی، آل‌خلیفه را به این گستاخی کشانده تا حریم روحانی بر جسته و رهبر دینی شیعیان بحرین، حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را مورد تهدید قرار داده و تصورات نگران کننده ای در اذهان مردم منطقه و بحرین بوجود آورد.

به نظر می رسد آل خلیفه از حرکت مسالمت آمیز مردم سوء استفاده کرده و برآورد دقیقی از خشم مردم ندارد.

یقینا آنها می دانند تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت.

قطعا تاوان آن را آل خلیفه پرداخت خواهد کرد و نتیجه آن جز نابودی این رژیم سفاک نخواهد بود.

حامیان آل خلیفه بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن بعهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت می دهند.

(وانتصروا من بعد ما ظلموا و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون) شعرا 222

قاسم سلیمانی

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

هلاکت عضو لبنانی تبار داعش در استان حلب سوریه + عکس

یکی از عناصر لبنانی گروه تروریستی داعش در شمال سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبر هلاکت یکی دیگر از تروریست های خارجی در سوریه اعلام شد.

"ربیع خالد المحمود" ملقب به "ربیع الخریط" که از عناصر گروه داعش بود، در صفوف این گروه تروریستی در استان حلب سوریه به هلاکت رسید.

این تروریست پیش از سفر به سوریه در صفوف گروه های تروریستی در منطقه عرسال لبنان فعالیت می کرد و یک بار هم در درگیری با ارتش لبنان در این منطقه مجروح شده بود.

ربیع خالد از اهالی شهر طرابلس در شمال لبنان است و در میان عناصر داعش به نام "ابو النصر الطرابلسی" معروف بود.

طی سال های اخیر مبلغان وهابی فعال در شهر طرابلس توانستند صدها تن از جوانان این شهر را جذب گروه های تروریستی مختلف در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره کنند که تاکنون ده ها تن از آنها در درگیری با ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

مردم بحرین کفن پوشان از شیخ عیسی قاسم حمایت کردند + تصاویر

مردم بحرین به حکم رژیم آل خلیفه در خصوص لغو تابعیت آیت الله عیسی قاسم اعتراض کردند.

به گزارش ـ مدافعون ـ با اعلام خبر لغو تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، صدها تن از مردم بحرین در مقابل منزل این عالم برجسته در منطقه "دراز" تجمع کردند.

آنها با پوشیدن کفن و گرفتن تصاویر آیت الله شیخ عیسی قاسم به این اقدام رژیم آل خلیفه اعتراض کردند.

همچنین قرار است که تظاهرات بزرگی در اعتراض به حکم لغو تابعیت آیت الله عیسی قاسم، فردا سه شنبه یکم تیرماه ساعت 22 در منطقه دراز بحرین برگزار شود.

رژیم بحرین امروز دوشنبه 31 خردادماه در ادامه رفتارهای عجیب و غیر انسانی خود، تابعیت «آیت الله شیخ عیسی قاسم» را لغو کرد.

این اقدام خصمانه رژیم بحرین علیه شهروند دانشمند این کشور، چند روز پس از توقیف "جمعیت اسلامی الوفاق" و بستن دفاتر آن صورت می گیرد. آل خلیفه احزاب "التوعیة" و "الرسالة" را هم منحل اعلام کرده است !

نیروهای مزدور آل خلیفه همچنین در چند روز اخیر با فراخواندن شماری از روحانیون شیعه به محاکم، از طریق رسانه ها و شبکه های خود، حملاتی را علیه شیخ عیسی قاسم انجام داده بودند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
استان اصفهان - شهرستان نجف آباد

پیکر شهید مدافع حرم در شهرستان نجف آباد تشییع می شود + عکس

پیکر یکی از شهدای افغانستانی مدافع حرم در استان اصفهان تشییع خواهد شد.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبر شهادت یکی دیگر از رزمندگان افغانستانی مدافع حرم اعلام شد.

"شیر حسین حسنی" از رزمندگان لشکر فاطمیون در نبرد با تروریست های تکفیری در استان حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با این شهید مدافع حرم امروز دوشنبه 31 خردادماه از ساعت 21:30 در مسجد جامع منطقه "قلعه سفید" شهرستان نجف آباد برگزار می شود.

مراسم تشییع این شهید مدافع حرم فردا سه شنبه یکم تیرماه ساعت 17:30 از پایگاه شهید قدوسی به سوی گلزار شهدای منطقه قلعه آباد شهرستان نجف آباد برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم بزرگداشت شهید حسنی روز چهارشنبه دوم تیرماه از ساعت 8 تا 12 در مسجد جامع منطقه "قلعه سفید" برگزار می شود.

لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانستانی است که رزمندگانش از چند سال پیش با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می جنگند.

طی سال های اخیر پیکرهای ده ها تن از شهدای افغانستانی مدافع حرم در شهرهای مختلف ایران تشییع و تدفین شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

هلاکت فرمانده ارشد نظامی داعش در عراق

یکی از فرماندهان داعش در شهر بغداد به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعون ـ رسانه های عراق از هلاکت یکی ازفرماندهان داعش خبر دادند.

نیروهای لشکر هفدهم ارتش عراق توانستند که "سیف الدین ستار" فرمانده نظامی داعش در جنوب شهر بغداد را به هلاکت برسانند.

این فرمانده داعش به همراه جمعی دیگر از تروریست ها به دنبال بمب گذاری در منطقه "العبیدی" در شرق شهر بغداد بود که در کمین نیروهای ارتش عراق افتاد و هلاک شد.

عناصر گروه تروریستی به صورت روزانه در مناطق مختلف شهر بغداد بمب گذاری می کنند که در این انفجارها هر روز ده ها تن از شهروندان عراقی شهید و مجروح می شوند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

شهادت پاسدار کرجی در استان حلب سوریه + عکس

یکی از پاسداران سپاه استان البرز در استان حلب سوریه شهید شد.

به گزارش ـ مدافعون ـ خبر شهادت یک رزمنده ایرانی دیگر در سوریه اعلام شد.

"مهدی عسکری" از پاسداران استان البرز در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه جنوبی استان حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

پیکر این شهید مدافع حرم متاسفانه به دست گروه های تکفیری افتاده است و فعلا امکان انتقال پیکر شهید به میهن اسلامی وجود ندارد.

شهید مهدی عسکری مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه استان البرز و یکی از تکواندوکاران این استان بود.

استان حلب در شمال سوریه طی روزهای اخیر صحنه شدیدترین درگیری ها بین رزمندگان مقاومت و تروریست های تکفیری بوده است.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

هلاکت سرکرده داعش در منبج سوریه + عکس

سرکرده گروه تروریستی داعش در شهر منبج سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش ـ مدافعون ـ در جریان حملات هوایی ائتلاف ضد داعش «ابوحمزه الانصاری» فرمانده داعش در شهر منبج سوریه به هلاکت رسید.

از سوی دیگر یک منبع در نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد که با همکاری "شورای نظامی منبج" برای اولین بار به ورودی غربی شهر استراتژیک منبج رسیده اند.

این منبع گفت که نیروهای مذکور اکنون فقط دو کیلومتر با مرکز شهر منبج فاصله دارند که یکی آخرین مقر داعش در مرزهای سوریه و ترکیه است.

ابوحمزه الانصاری فرمانده داعش در منبج سوریه

برخی منابع در مخالفان سوری اعلام کردند که نیروهای دموکراتیک سوریه پس از درگیری‌‌هایی با داعش عملیات یورش به شهر منبج را با حمایت جنگنده‌های ائتلاف آغاز کرده و کنترل ورودی های این شهر، شهر الباسطی و بزرگراه الکتاب در ورودی غربی شهر منبج (در حومه شرقی حلب) را به دست گرفتند.

عملیات آزادسازی منبج در چارچوب عملیات آزادسازی شمال شهر رقه از کنترل داعش است. عملیات آزادسازی شمال رقه از ۲۴ مه گذشته با حمایت ائتلاف از محور چهارم به سمت شهر الطبقه و حومه منبج آغاز شد.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰

بیش از ۳۵۰ زن ایزدی از دست داعش در فلوجه آزاد شدند

مقامات "اقلیم کردستان عراق" از آزادی بیش از ۳۵۰ زن ایزدی در خلال عملیات بزرگ آزادسازی "فلوجه" خبر دادند. این زنان پیش از این توسط عناصر "گروه تروریستی تکفیری داعش" ربوده شده و به این شهر منتقل شده بودند.

به گزارش ـ مدافعون ـ مقامات "اقلیم کردستان عراق" در استان "دهوک"، از آزادی ۳۵۰ زن و دختر ایزدی در خلال عملیات بزرگ آزادسازی "فلوجه" خبر دادند.

"مسئول رسیدگی به امور ایزدیان" در استان دهوک روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: رزمندگان عراقی ۳۵۴ زن و دختر ایزدی را که پیش از این توسط تروریست های داعش ربوده شده و به فلوجه منتقل شده بودند، آزاد نموده اند.

«هادی دوبانی» در ادامه افزود: زنان و دختران ایزدی آزاد شده اکنون در منطقه “امیریه" در فلوجه، تحت حفاظت نیروهای عراقی قرار دارند و در آینده ای نزدیک به اقلیم کردستان منتقل خواهند شد.

حدود یک ماه پیش و پیش از شروع عملیات آزادسازی فلوجه، ۴ زن ایزدی دیگر نیز با تلاش رزمندگان عراقی از دست تروریست های داعش آزاد شدند و به همراه خانواده های خود به "اربیل" عراق بازگشتند.

مسئولین امور رسیدگی به ایزدیان در بند داعش در استان دهوک مدعی اند، صدها زن و دختر ایزدی که در فاجعه "سنجار" به اسارت داعش درآمده بودند، توسط عناصر این گروه تروریستی به فلوجه منتقل شده و در آنجا نگهداری می شدند و با آزادی این تعداد از زنان و دختران ایزدی، همچنان تعداد زیاد دیگری در این شهر و یا در مناطق دیگری که همچنان تحت کنترل داعش قرار دارد، دربند این گروه تروریستی هستند.

گفتنی است، گروه تروریستی تکفیری داعش در ماه آگست سال ۲۰۱۴ میلادی، با حمله به شهر کُردنشین سنجار، قریب به ۵۰۰۰ زن، دختر و کودک ایزدی را به اسارت گرفت که از این تعداد حدود ۲۰۰۰ تن از آنان تاکنون آزاد شده اند و مابقی همچنان تحت اسارت داعش قرار دارند.

  • خدام السیدة زینب
  • ۰
  • ۰
وزارت اطلاعات خبر داد:

خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران و چند استان دیگر

یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) در تهران و چند استان دیگر کشف و خنثی شد.

به گزارش ـ مدافعون ـ وزارت اطلاعات از خنثی سازی اقدام شیطانی تروریست های تکفیری در تهران خبر داد.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف ایران می رساند:

با ادعیه ی مردم روزه دار و با عنایات خداوندی، یکی از بزرگترین توطئه های تروریستی گروه های تکفیری وهابی، در روزهای منتسب به حضرت خدیجه کبری (س) کشف و خنثی شد.

در طرح جنایتکارانه ی گروهک ضد اسلامی تروریستی تکفیری، سلسله بمب گذاری هایی در نقاط متعددی در عمق کشور و مشخصاً برای مناسبت های پیش رو تدارک دیده شده بود که با توکل و توسل و فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان دیگر، اقدامات شیطانی تروریست های تکفیری خنثی سازی شد، تروریست ها بازداشت شدند و تعداد بمب های آماده ی انفجار و مقادیر انبوهی مواد اولیه ی انفجاری کشف و ضبط گردید.

با توجه به ادامه داشتن تحقیقات میدانی در داخل و خارج از کشور و استمرار بازجویی از تروریست ها، اطلاعات تکمیلی به محض فراهم شدن شرایط حفاظتی، به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.

سربازان گمنام امام زمان (عج) برای ادامه مسیر، شدیداً نیازمند ادعیه ی مردم روزه دار، بویژه در لیالی قدر هستند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات

  • خدام السیدة زینب

مدافعون - مدافعان حرم

مدافعان حرم

مدافعون